6 תשובות
שואל השאלה:
אני אוכלת דיי אותו דבר
אולי אני אוכלת ממש טיפה יותר אבל זה בגלל שכשהייתי עושה אימונים מהבית כמעט ולא אכלתי בכלל (כן אכלתי פשוט כמויות קטנות) וכל פעם שהייתי עומדת הייתי כמעט מתעלפת
אנונימית
אם את רוצה להיות מקצועית מאוד לכי לתזונאית שתעשה לך תפריט, זה קשור לתזונה הכל
^מחזקת את דבריך
תזונאית יכולה בהחלט לעזור.
לדעתי זה מסת שריר, תבדקי היקפים ותמונות
את צריכה להיות בגרעון קלורי בשביל להוריד מהמשקל
אני חושבת שזה המסה של השריר או איך שלא אומרים את זה
ותתיעצי עם המאמן או המאמנת הם יותר מבינים