10 תשובות
כן
כן
זה לא נשמע בריא כל כך..
כן
לא זה לא בסדר.
ממש לא זה לא מספיק
למה כולם אומרים כן? איך זה בסדר לאכול לחמנייה אחת ביום? לחמניה זה בקושי ארוחת בוקר
אנחנו אומרים כן כי היא שאלה אם זה הגיוני כאילו, אם זה בסדר שהיא יכולה להיות שבעה מלחמנייה, לא אם זה בסדר שהיא תאכל רק לחמנייה ביום כי ברור שלא
הגיוני? כן
האם זה בריא? לא
האם זה בריא? לא
לא, מה עובר עליכם? זה נשמע נורמלי שבנאדם יאכל לחמניה אחת ביום? זה לא בריא.
באותו הנושא: