2 תשובות
הדחקה לדעתי, וזה בסדר כי לא קרה כלום ולא יקרה לו כלום,
כשהוא יחזור וזה יסתיים אני חושבת שזה יתפרץ לך פתאום
כשהוא יחזור וזה יסתיים אני חושבת שזה יתפרץ לך פתאום
אולי כי את לא מרגישה שמשהו רע עומד לקרות לו
זה לא בהכרח נורא
תלוי מאיפה זה נובע
זה לא בהכרח נורא
תלוי מאיפה זה נובע
באותו הנושא: