4 תשובות
בעקרון זה תלוי אם את אוהבת את העולם הטכני ומכונות
אם לא אז פחות תשמחי
אם לא אז פחות תשמחי
אנונימית
^חד משמעית
אם התחום מעניין אותך לכי אם לא תסרבי
הבעיה בטכני זה שאין דבר כזה טוב אני אנסה ואז אראה כי לצאת מהטכני זה כבר סיפור אחר
אם התחום מעניין אותך לכי אם לא תסרבי
הבעיה בטכני זה שאין דבר כזה טוב אני אנסה ואז אראה כי לצאת מהטכני זה כבר סיפור אחר
שואל השאלה:
כולם משחירים על התפקיד
כולם משחירים על התפקיד
אנונימית
למה לסרב?
באותו הנושא: