4 תשובות
לא כל כך
זה ממש נחמד מצידך ולא מוזר
ממש מתחשב
אתה יכול לכתוב מראש "אני מגיע ליד וזה קרוב לי אם מישהו צריך טרמפ" וזהו.. מבינה למה זה נראה להם מוזר קצת אבל זה ממש נחמד מצדך וגם אם לא לפני אז בנסיעה אם יש אווירה מוזרה אתה גם יכול להגיד וזה גם יצור שיח
אנונימית
יצא מוזר בגלל ההפך עושה מעשה טוב וחיילים יעריכו את זה בטוח!