3 תשובות
לפי דעתי צריך לעשות ממוצע לכל השנה ואז לראות את הציון אבל אם יש ציון טוב ברוב אז כן
איחורים*^
אני דיי בטוחה שזה לפי הממוצע הכללי וכמות הנכשלים. אבל חשוב יותר הם מסתכלים על החיסורים ואיחודים לדעתי