5 תשובות
שואל השאלה:
מה זה עמדת רכב
מה זה עמדת רכב
אנונימי
אה..
לא נראלי
לא נראלי
שואל השאלה:
טסט לרכב, תיקנתי
טסט לרכב, תיקנתי
אנונימי
יש כאלה שצריך לשלם למורה נהיגה על העמדת רכב למבחן, תברר.
העמדת רכב זה שאתה משתמש יעני ברכב של המורה לטסט אז צריך לשלם 230 או כמה שהוא יגיד לך
אנונימית
באותו הנושא: