3 תשובות
זה לא "חשוב".
אני פשוט חושבת שזה נחמד שיש לך ידידים שאת יכולה להתייעץ איתם לגבי מה לעשות אם הבן זוג. אבל כמובן שהקשר איתם לא היה חזק כמו הקשר עם הבן זוג.
זוגיות זה דבר של אמונה, לא אמורה להיות קנאה ורכושנות עד לרמה של ניתוק קשר עם ידידים
כלום לא עוזר חיימשלי יש לי בויפרנד והוא בידבילי החבר הכי טוב שלי אני לא צריכה מישהו אחר שיהיה לי חבר הכי טוב כשיש לי בויפרנד