10 תשובות
מישהו שאומר שהוא לא מוכן לזוגיות
אין מה להגדיר זה נורמלי
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לא פנוי רגשית? איך צריך להרגיש לגבי זה?
מה זאת אומרת לא פנוי רגשית? איך צריך להרגיש לגבי זה?
אנונימית
לא מוכן לזוגיות
עריכה:
אני מרגישה רע כי בתחלס אם הוא באמת באמת היה מחבב אותי אז הוא היה מוכן לזוגיות איתי אבל הכול טוב
עריכה:
אני מרגישה רע כי בתחלס אם הוא באמת באמת היה מחבב אותי אז הוא היה מוכן לזוגיות איתי אבל הכול טוב
שואל השאלה:
כן אבל מה הסיבה מה מרגישים לגבי זה?
כן אבל מה הסיבה מה מרגישים לגבי זה?
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי, אז בדרך כלל מי שקשה לו יותר לפתוח את הלב או קשה לו בהתחלה לראות את הטוב הוא לא פתוח רגשית לזוגיות? נגיד מישהו מתמודד בתקופת דיכאון (זה סתם דוגמה) ומישהי הולכת להתחיל איתו הסיכוי שהוא ידחה אותה ממש גבוה לא משנה כמה היא יפה, או איך ההרגשה איתה?
הבנתי, אז בדרך כלל מי שקשה לו יותר לפתוח את הלב או קשה לו בהתחלה לראות את הטוב הוא לא פתוח רגשית לזוגיות? נגיד מישהו מתמודד בתקופת דיכאון (זה סתם דוגמה) ומישהי הולכת להתחיל איתו הסיכוי שהוא ידחה אותה ממש גבוה לא משנה כמה היא יפה, או איך ההרגשה איתה?
אנונימית
מישהו שחווה המון דברים שקשה לו להיכנס לתוך המעגל הזה של השיתוף ואמון עם הבן זוג השני
אחד שאולי גם לא אוהב את עצמו אז קשה לו לאהוב בן אדם אחר
אחד שיש לו מטענים מדברים שחווה
ומניסיון בתור אחד שיש לה את הדברים האלה
אני יודעת שזה גם מה שמגביל בן אדם להיפתח
וזה גם מה שקשה לתת אמון ולסמוך על הצד השני
ולהיפגע
אחד שאולי גם לא אוהב את עצמו אז קשה לו לאהוב בן אדם אחר
אחד שיש לו מטענים מדברים שחווה
ומניסיון בתור אחד שיש לה את הדברים האלה
אני יודעת שזה גם מה שמגביל בן אדם להיפתח
וזה גם מה שקשה לתת אמון ולסמוך על הצד השני
ולהיפגע
אנונימית
אחד שהמערכות יחסים שלו לא רציניות
שואל השאלה:
הבנתי באמת לימדתם אותי המון, אפשר לשאול מה המוטו שלכם לזוגיות טובה? המלצה בשבילי לעתיד ?
אני פשוט רגילה להתרוקן מהר יותר רגשית וזה למה אני דוחה אנשים כל הזמן אני לא יודעת מה לעשות לגבי זה.
הבנתי באמת לימדתם אותי המון, אפשר לשאול מה המוטו שלכם לזוגיות טובה? המלצה בשבילי לעתיד ?
אני פשוט רגילה להתרוקן מהר יותר רגשית וזה למה אני דוחה אנשים כל הזמן אני לא יודעת מה לעשות לגבי זה.
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי, תודה רבה רבה מעריכה את זה את ההסברה שלך❤
הבנתי, תודה רבה רבה מעריכה את זה את ההסברה שלך❤
אנונימית
באותו הנושא: