אנחנו לא מכירים פיזית אבל מדברים כמעט חודשיים באינסטגרם
לפני חודש כזה שאלתי על לעבור לווצאפ ולטלפון והיא הייתה פחות בעניין אבל היא כן המשיכה לדבר איתי וכאלה... אני לא רוצה להלחיץ אותה ואני לא יודע כמה היא סומכת עלי אבל זה לגיטימי לשאול שוב או לשאול על להיפגש?