5 תשובות
כן
אתם רק שלושה חודשים יחד
אל תצפי ממנו להרבה
תעריכי מה שיש זה יעשה לך טוב נפשית
כן זה נשמע בסדר לגמרי ויש בנים שקשה להם בכאלו קטעים אז תקבלי את זה בהבנה
כן ברור ❤