5 תשובות
כלפי מי?
אלימות המתנחלים קורית בדיוק כמו שהחמאס היה מורתע.
עוד לא למדתם לא להקשיב למכונות הרעל שמרדימות אתכם למול הסכנות האמיתיות?
שואל השאלה:
אני מבקשת רק הסבר על זה בבקשה. למה קוראים לזה ככה, מה קורה שם...למה מלכתחילה קוראים להם מתנחלים...
הבנתי שארצות הברית מנעו מהם כניסה למדינה שלהם חוששים להעביר נשקים לישראל מחשש לאלימות מתנחלים. אז אני מבינה שזה רציני, אני רק רוצה הסבר
אנונימית
אוקי

המתיישבים שונאים ערבים בדם שלהם
לא כולם אבל הרוב
המילה "מתנחלים" נדבקה אליהם בגלל שערבים ושמאלנים טוענים שהשטחים האלה שייכים לערבים והיהודים ששם "מתנחלים"

בשל כל השנאה נגד המתיישבים הם מפעילים כוח כדי להילחם על האדמות שלנו! עושים עבודת קודש! בלעדיהם היו משתלטים לנו על המדינה
אלימות "מתנחלים" זה משהו שהשמאל הרדיקלי והערבים הדביקו למתיישבים ולנערי הגבעות, הם טוענים שהם משתמשים באלימות כלפי ערבים וכו'
בפועל הם מיישבים את הארץ במקומות הכי מסוכנים שיש ובלעדיהם רוב יהודה ושומרון היו בידי הרשות הפלסטינאית
הם עושים עבודת קודש,מסכנים את עצמם ואת המשפחות שלהם למען יישוב הארץ
לפעמים קבוצה קטנה משתמשת גם באלימות(שגם הערבים משתמשים בה באופן יומיומי אבל להבדיל לא מקבלים שום עונש)
וברוב הפעמים אם ישנה אלימות היא לא מגיעה מצדם של המתיישבים אלא רק כתגובה למעשי אלימות של ערבים...אבל בתי המשפט שלנו כ"כ שונאי ישראל ומתיישבים שלא משנה מה יקרה יאשימו את המתיישבים