2 תשובות
מזה לא אני לא נמשך למלאות בש*טט זה מגעיל אותי
אנונימי
"על פני רזה"
למה את מתייחסת לזה כאילו השוואת בין מאזדה לפרארי
כל אחד והטעם שלו
למה את מתייחסת לזה כאילו השוואת בין מאזדה לפרארי
כל אחד והטעם שלו
באותו הנושא: