7 תשובות
שואל השאלה:
אה יופי אז זה נורמלי
אה יופי אז זה נורמלי
כן וגם פיפי
מקווה שלא רק אני.
מקווה שלא רק אני.
כן זה הכי כיף
לא אני שונאת את זה
וואו כן
כן תמיד
כןכןכ
באותו הנושא: