8 תשובות
חלילה
בואי
סתם,מי שיפסול אותך על זה הוא עצוב
בואי
סתם,מי שיפסול אותך על זה הוא עצוב
אני בת אבל כן
אולי קצת
לא
שואל השאלה:
בנות, הייתן פוסלות אותי להיות חברה שלכן?
בנים, הייתם פוסלים לצאת איתי?
בנות, הייתן פוסלות אותי להיות חברה שלכן?
בנים, הייתם פוסלים לצאת איתי?
אנונימית
אם יש לך סיבה לאהוב אותו אז לא, אם את סתם נגררת אז כן
כן
אני בת
אני בת
לא.
אבל אם את עדיין ביביסטית אחרי כל מה שקורה הייתי בודק פעמיים מי את בכל אופן
אבל אם את עדיין ביביסטית אחרי כל מה שקורה הייתי בודק פעמיים מי את בכל אופן
באותו הנושא: