5 תשובות
רק עם אוטובוסים תלך
שואל השאלה:
אבל אחרי זה אני צריך לשלם מונית וזה יוצא יקר האוטו יוצא יותר זול
אבל אחרי זה אני צריך לשלם מונית וזה יוצא יקר האוטו יוצא יותר זול
יש חנייה בתשלום שזה נראלי בין 20-40 שקל לא זוכרת ויש שם מלא מקום וזה על האולם ויש חנייה גם ליד לא בתשלום אבל יותר רחוקה
שואל השאלה:
את יודעת אולי איך קוראים לחניון?
את יודעת אולי איך קוראים לחניון?
נראלי חניון היכל מנורה
משהו כזה
משהו כזה
באותו הנושא: