19 תשובות
לא הייתי אבל אשמח גם לדבר...
אנונימית
שואל השאלה:
^אפשר כמובן לדבר בלי קשר לנושא, אני אדם מאוד משועמם. יש לך רעיון לנושא שיחה חלופי?
אנונימית
את יכולה לפנות אליי
אנונימי
כן ואני בכלל לא מבינה מה יקרה..
כןכן ברור שאפשר
אני אשמח לדבר עם מישהו לפני זה
שואל השאלה:
^לא דיברתי. את עומדת להתאשפז שם?
אנונימית
דיברת עם מישהו? אם כן,אז אולי את יכולה לספר לי גם קצת?
שואל השאלה:
^^אוי, לא נורא. אפשר לדבר פה. אני מחר מגיעה לניסיון, למען האמת. איך היה?
אנונימית
שואל השאלה:
^אפשר לכתוב לך בפרטי?
(אני כנראה לא ממש אוכל לעזור, כי אני לא הייתי מאושפזת בשניידר, אבל בכל זאת - לדבר לא מזיק. חוץ מזה, ראיתי את המחלקה)
אנונימית
יש בעיה קטנה. אני צריכה עוד 2 פרחים כדי לענות בפרטי
אבל יכולה להגיד שהייתי היום בניסיון
האם את רוצה לדבר באינסטגרם או משהו כזה? ככה יהיה יותר נוח ❤
היום עוד עוד הייתי שם. אתמול הייתי רק ארוחה 1,היום כבר 3(בסוף הייתי 4 בגלל שלא סיימתי 2 ארוחות עד הסוף ובזמן)
שואל השאלה:
^כן, זה יכול להיות נחמד. מה האינסטגרם שלך?
אנונימית
שואל השאלה:
יודעת מה, אני פשוט אתן לך פה את האינסטגרם שלי. מוזמנת לכתוב לי כשמתאים לך.
שם החשבון הוא weirderme. זה חשבון אנונימי, כי למען האמת אין לי אחד רגיל עם השם האמיתי שלי.
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה, שלחתי לך בקשת מעקב
אנונימית
תמונה עם לבבות?
אני אשלח גם שלי אם לא מצאתי את הפרופיל שלך. mianda_shahor
שם כזה ציור של חתול