6 תשובות
אני אישית מכורה לקוביות חח
תכלס.. כן זה כבר לא כזה מיוחד אבל גם לא עדיף כרס!
כן, כאלו שהם יותר מידי.
אני לא אומרת שעדיף שמן או כרס אבל קוביות מוגזמות מידי ממש דוחה.
כן מה נראלך? ילדה מוזרה ומעליבה
גם אני חושב ככה..