התחברות הרשמה

שניה שאני אבין יש עכשיו חיילים ישראלים בתוך לבנון?

3 בינואר 2024, 15:38
ישראללבנוןמלחמהפוליטיקה    
4 תשובות
לא
{
{Dagan}
על הגבול
I
Ishaa
לא
Ben
לא
הדר מרקורי
באותו הנושא:
שאני אבין רצחו חייל ורקדו לו על הגופה?!
שאני אבין, בגלל סינים אני צריכה לשבת בבית במשך חצי שנה עכשיו?
שניה שניה שאני אבין בנים
שאני אבין, בנות בואו שניה.
אם אדלג על פלקון וחייל החורף לא אבין את ההמשך של היקום?
שאני אבין שנייה..
(לא משנה כבר אל תיכנסו זה ימחק ברגע שאני אבין איך מוחקים שאלה!!)
חיילים או כאלה שהתגייסו עכשיו אתם יכולים שנייה להיכנס?
כמה כסף חיילים מקבלים עכשיו אחרי שדחו את הצעת החוק להעלת השכר של החיילים
שנייה שאני אבין ??!!?
חיילים כנסו שניה