8 תשובות
כן וזה גם מעיד דברים טובים עליך
מאוד
שואל השאלה:
איזה חבל זה
אנונימי
כן
גם לי זה היה מוריד אם בן זוג שלי היה ככה
לגיטימי. זה מעיד על אופי אנוכי ודורסני.
כן
אפשר לדבר איתה
אולי קורה לה משהו לא טוב.
אולי חסרת בטחון כשמישהו זר, ואז יוצא לה עקום.
תדבר.
שואל השאלה:
^כבר פעמיים היא רבה עם מישהו שאני ליד
אנונימי