התחברות
הרשמה
אני בסיטואציה של גלגל שלישי וזה מזעזע!!!
נוסעת איתם באוטו לפגישה
יושבת מאחורה ולא קשורה בשיט למצב הזה ולאנשים האלה. זה נותן לי ווייבים של טרמפ מגעיל
איך אני יוצאת מזה?
4 בינואר 2024, 09:14
גלגל שלישי
סיטואציה
בדידות
התייעצות
4 תשובות
את לא מרגישה טוב ולכי הביתה
.
.ג.גגג.גג
תגידי שאת צריכה לחזור
p
pizza_dino
כאבי בטן ותחזרי
ה
הגיק של מארוול
תגידי שאת לא מרגישה טוב
a
avi$hag
באותו הנושא:
בנות תענו הכי כנה שיש, מה הייתם עושות בסיטואציה כזאת?
תתארו סיטואציה של גלגל שלישי מתי בן אדם צריך להתחיל להרגיש גלגל שלישי
מה אני עושה בסיטואציה שאני בן 14 אחרי חיסון שלישי ואחותי חיובית לקורונה?
ספרו לי בבקשה בסיטואציה שאתם העובדים ויש לקוחות שהיו מזעזעים אליכם? בבקשה תשתפו אני בכיתי הרגע
בואו מעמיד אתכם בסיטואציה כזאת: יש לכם חבורה של חברים טובים (במקרה שלי בנות) ו..
איך להפסיק להרגיש להיות גלגל שלישי בסיטואציות חברתיות?
אפשר להחליף לאופניים חשמליות רגילות את הגלגלים לגלגלים שמנים "גלגלי בלון"?
כשאתם יושבים יש לכם גלגל/ גלגלים כאלה בבטן? הבטן שלי לא גדולה אבל כשאני יושבת יש ממש גלגל מה עושים??
יש לידיד שלי חברה ממש יפה והיום ראינו אותה בסיטואציה ש...
יש משהו שאני יכול לעשות בסיטואציה הזאת??
זב גלגל חמישי או גלגל שלישי?