6 תשובות
שואל השאלה:
באמת די באלי לבכות
ואני באמת שוקלת הרבה אבל זה לא נראה שאני שוקלת ככה..
אנונימית
ניסתי הכל... הדבר היחידה שעזר לי זה התזונת קיטו אבל ממש סבלתי
אני ככ מבינה אותך. אני לא רוצה לעשות את הבדיקות גדילה בבית הספר בגלל זה
שואל השאלה:
^שמע אני בת 16.. אז ללכת לבד נראלי פחות
אנונימית
מבין אתכן, אני אחד שתמיד שקלתי הרבה
אבל בסוף, זה הבריאות שלנו וחשוב שנופל בה כי אם אנחנו לא אף אחד לא ורק אנחנו נידפק מזה

אולי תלכי לבד לרופא, בלי ההורים?

ואם תרצי להתייעץ בפרטי גם אפשר
אני בדיוק סיימתי עם קיטו אחרי כמה חודשים, קצת קשוח אבל נהניתי בגדול
עכשיו מגיע החלק היותר קשה של לדאוג לא לעלות שוב