5 תשובות
כן בגלל זה אני מנסה לא להתנהג כמו כולם כי יש בנים שמתנהגים מטופש
את ענית לעצמך, בשביל לצאת "גברים"
שואל השאלה:
זה כזה ילדותי.
זה כזה ילדותי.
אנונימית
ענית לעצמך.
כדי להרשים
כדי להרשים
כי הם מפגרים
באותו הנושא: