התחברות
הרשמה
ישלי החלקה בכללי אם אחפוף היום שלישי וחמישי זה טוב?
6 בינואר 2024, 18:23
החלקת שיער
תשובה אחת
כן
ח
חֲלָלִיּוֹת
באותו הנושא:
ישלי החלקה בכללי אם אחפוף היום ואז בחמישי ושישי זה בסדר?
ישלי החלקה בכללי בשיער לפני יומים חפפתי ולא ייבשתי והיום כן אחפוף ואייבש ההחלקה תהרס לי?
ישלי החלקה בכללי אם לא ייבשתי אתמול ואחפוף מחר וכן אייבש ההחלקה תהרס לי?
ישלי החלקה גרוע אם אחפוף מחר למימונה וגם בחמישי ליציאה?
ישלי החלקה בכללי אם אחפוף היום ואז שישי ואז שני וחמישי זה טוב? או עדיף היום חמישי מוצאש שני וחמישי שוב מה יותר טוב
אפ חפפתי ברביעי ואחפוף שוב בשישי זה בסדר?ישלי החלקה
ישלי החלקה בכללי חפפתי ולא ייבשתי כמו בדרך כלל שמייבשת לא היה לי כוח גם אני בבית אם אחפוף שוב עוד יומים ואייבש יהיה בסדר
ישלי החלקה בכללי חפפתי אתמול לחפוף שוב היום או מיותר ולחכות לשני
ישלי החלקה בכללי חפפתי היום וחשבתי שוב בשני זה טוב נכון?
ישלי החלקה בכללי חפפתי שישי מתי לחפוף שוב היום וסופש או מחר וסופש?
ישלי החלקה בכללי קיבלתי מחזור היום לחפוף מחר או מוצאש כבר ואז שלישי שוב מה עדיף?