13 תשובות
שמה מלא טישו בתחתונים
שימי מלא נייר או שתלכי לקנות פדים
אם יש לך תחתוניות בבית שימי בינתיים + נייר טואלט ואם יש לך אפשרות איכשהו לכי עכשיו לסופר פארם לקנות פדים או שתקני מחר
שולחת למישהו מהמשפחה/ חברה שיביא לך פדים
אם אין לך פדים שימי נייר ותתקשרי לחברה אם היא יכולה להביא לך
ומזלט על המחזור
בהצלחה ואם את צריכה עוד עזרה את מוזמנת לפרטי
לקחת נייר טואלט במקום מקווה שזה יעזור לך, אגב מזל טוב
קודם כל תתקלחי ותנקי את עצמך
ואז שימי נייר בתחתון
ותלכי זריז לקנות פדים
תקחי מהשכנים או משהו
שימי נייר טואלט במקום ולכי לקנות כמה שיותר מהר
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכל מי שכתב, התקשרתי לאמא שלי והיא ממש שמחה, מתברר שהיא חוזרת הביתה ממש עוד מעט והיא תקנה לי פדים בדרך, תודה על התמיכה 3>
אנונימית
מלא נייר ולהגיד לחברה בנתיים שתארגן לך כמה שיותר מהר כמה פדים למחר ומחר ללכת לקנות פדים אה ומזל טובב
תקחי מהשכנים או שתשימי מלא נייר