18 תשובות
כן לא קיבלתי
גם לא
שלחו סהצלחה לכולם
גם לי שלחו סוף סוף
ואין כח להכנס יותר
איך הלך לכם? חחח
קשהה
אני לא חושבת שאעבור משום מה אבל בסדר
וואי גם עד שהוצאתי אישור מוצדק :)
סתם לא הלכתי לבית ספר*_*
וואי כן והקורות חיים משום מקום בכלל
רציתי להתקשר אבל אני יודעת שמלא התקשרו כבר וגם הזמן ההמתנה שלהם די ארוך
את תעברי דונט וורי והחלק של האישי היה בלתי נסבל ארוך רצח
וואוהחלק של ה198 שאלות מזעזע
אימלה התחלתי לחרטט שם על כל החיים שלי פשוט:)