5 תשובות
אני מניחה שמי שקרוב לדת לא יחלוק על דעתך ממש, אבל אני לא מבינה למה לא להתאמן..? יש לאמנויות לחימה הרבה יתרונות מעבר להגנה עצמית, ולא כולם מאמינים.. ב-7 באוקטובר אני בטוחה שהיו כאלה עם תהילים בדרום לדוגמה
xs
היו אנשים שנדקרו בזמן שהיה עליהם תהילים תודה

לדעתי ללמוד אומנויות לחימה להגנה עצמית זה מיותר כי אתם לא תתחילו מהלכים לפי חוקי הקרב המסורתיים בג'ינס בלי חימום באמצע הרחוב אבל זה לא קשור

בכל מקרה כולנו מסכימים שגם אם יש אלוהים הוא לא מעיף ברק על מי שעושה משהו רע אז התהילים לא ימנע ממישהו לדקור אותך
אני אגיד לך כאשר את מדברת על הגנה בלי התאמץ... אני אגיד לך כאשר אני בארץ ליד הבית שלי... אני מכירה את הדרכים המוקרות מרגישה בטוחה ויודעת פחות או יותר איך להיות מוגנת... אבל למשל שאני בחול... אני כן מפחדת אני לא מרגישה במקום בטוח ומוקר ושיש לי מקום להסתתר בוא חס וחלילה קורה משהו.. עדיףלדעת טומנות לחימה
בעצם אני לא חושבת שחול מסוכן כי אין מקום לברוח.. זה יותר תחושה לאומית כזאת... וידוע שיותר מסוכן בחול .. כאן אני תמיד הרגיש בבית בטוחה אני חושבת
אני גם לא יודעת עם סידור תיק זה מה שיעזור לי...תהילים נראה לי כן מומלץ לגנוב.. אם
ללכת בדרך מוקרת זה מומלץ
אבל אני חושבת שאומנות לחימה שימושית מאוד
זה הזכיר לי את עונה 3 פרק 1 בקופה ראשית