7 תשובות
אה טעות שלי
לא נורא, שיהיה לה לאחרי הטסט
אנונימי
חח כן יאלה טסט ראשון קליל
שואל השאלה:
תודה:))))
אנונימית
^^שלחת אגרה לרישיון לא לטסט חיצוני
אנונימי
כן
אנונימי
בהצלחה