2 תשובות
שואל השאלה:
אבל בדרכ בעמידה זה כאילו מי שמגיע ראשון פשוט רץ להכי קרוב לבמה, אין כסאות או משהו
אבל בדרכ בעמידה זה כאילו מי שמגיע ראשון פשוט רץ להכי קרוב לבמה, אין כסאות או משהו
אנונימית
אולי קירבה לבמה ?
באותו הנושא: