31 תשובות
בעזרת ה
אנונימית
השקט לפני התחת שלי תפסיקו לדאוג יהיה טוב
מי הם בכלל סתם ליצנים עם רובים אם הם היו גברים הם היו באים בלי חפצים סתם ליצנים עכברים שיוצאים ממנהרות הם פחדנים ליצנים .
באלי לתפוס מחבל לפרק אותו מכות יאללה אלה
מי הם בכלל סתם ליצנים עם רובים אם הם היו גברים הם היו באים בלי חפצים סתם ליצנים עכברים שיוצאים ממנהרות הם פחדנים ליצנים .
באלי לתפוס מחבל לפרק אותו מכות יאללה אלה
שואל השאלה:
^מדברת על חיזבאללה
^מדברת על חיזבאללה
אנונימית
ארה על מה המינוסיפ
בעזרת ה החרא הזה יגמר סוף סוף ונגמור את עזה ואת האוכלים בתחת האלה
בעזרת ה החרא הזה יגמר סוף סוף ונגמור את עזה ואת האוכלים בתחת האלה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתכוונת לחיזבאללה אבל
אני מתכוונת לחיזבאללה אבל
אנונימית
מה יש עם חיזבאללה ?^
שואל השאלה:
זה הקטע.. מפחיד אותי שיהיה^
זה הקטע.. מפחיד אותי שיהיה^
אנונימית
יעני איראן ? גם אם כן וגם אם לא
זה לא פעם ראשונה שאנחנו נכנסים איתם למלחמה ואם אני לא טועה יש לנו איתם הסכם שלום או משהו לא ? חוץ מזה אל תדאגו מי שמאמין לא מפחד בורא עולם איתנו יאללה אלה סתם עכברים כולם שם
זה לא פעם ראשונה שאנחנו נכנסים איתם למלחמה ואם אני לא טועה יש לנו איתם הסכם שלום או משהו לא ? חוץ מזה אל תדאגו מי שמאמין לא מפחד בורא עולם איתנו יאללה אלה סתם עכברים כולם שם
חחח זה הזכיר לי סרט שקוראים לו "השקט שלפני הסערה"
לשאלה:
יכול להיות, אי אפשר לדעת:(
לשאלה:
יכול להיות, אי אפשר לדעת:(
אנונימית
מה קורה עכשיו?
חד משמעית.
מה קרה עכשיו?
כן
בעיני, זה בדיוק מה שהם רוצים. להיות בשקט שתחשבי שזה השקט שלפני השערה ובסוף חוץ מכמה טילים לצפון זה כלום. איראן מאז ומתמיד עשתה לנו מלחמה פסיכולוגית, נגדנו האזרחים כי הם יודעים שאת החיילים יהיה קשה להפחיד, ובגדול זו הייתה המטרה שלהם מתחילת המלחמה, אנחנו האזרחים. אז כן זה למה אני חושבת שהם סתם מציקים
אנונימית
כן לצערי
אבל לא משנה מה יקרה אנחנו ננצח
אבל לא משנה מה יקרה אנחנו ננצח
יש שאומרים שאנחנו עומדים בשלבים המוקדמים של מלחמת עולם נוספת, בגלל המלחמות והמתח בין אוקראינה לרוסיה, סין וטייוואן, איראן וארהב, צפון קוריאה וארהב והקש ששבר את גב הגמל, ישראל ופלסטין. לכולם יש אינטרסים להתערב אחד בשביל השני. אני בוחרת שלא להאמין בזה בשביל השקט הנפשי שלי.
כן
וכנראה זה יחמיר למצב שאפילו דור בני 16 ו 17 יצטרכו לקחת חלק בלחימה
וכנראה זה יחמיר למצב שאפילו דור בני 16 ו 17 יצטרכו לקחת חלק בלחימה
חושבת שאומרים השקט לפני הסערה כל יום שלא קורה משהו גדול. אתם סתם לחוצים
זה השקט שאחריי הסערה
לדעתי לא אבל יש מצב הם לא עשו כלום הרבה זמן יכול להיות שהם תארגני על עצמם
אבל בעיקרון השקט שלפני הסערה זה מה שקרה לפני השביעי באוקטובר
אבל בעיקרון השקט שלפני הסערה זה מה שקרה לפני השביעי באוקטובר
ואו אל תגזים מה 16 ו17 אין מצב ^^^^
אנונימית
היה פה סמלחמת העצמאות גם 10-11
16-17. זה במקרה הטוב
16-17. זה במקרה הטוב
^ואוו מה רציני?
כאילו אנחנו צבא הרבה יותר חזק וגדול עכשיו אז אולי לא
אבל אתה באמת חושב שנגיע למצב ש16-17 נלחמים?
כאילו אנחנו צבא הרבה יותר חזק וגדול עכשיו אז אולי לא
אבל אתה באמת חושב שנגיע למצב ש16-17 נלחמים?
אנונימית
אם כל המדינות שנגדינו? כן
עם כל האנשים שבפנים שמעלילים עלינו עלילות בחו''ל? כן
עם רוסיה נכנסת לסיפור? כן
עם כל האנשים שבפנים שמעלילים עלינו עלילות בחו''ל? כן
עם רוסיה נכנסת לסיפור? כן
ברור
מקווה שלא, אבל לא חושב שזה שקט לפני הסערה. יכול להיות ויהיה תקרית בצפון לאחר שחמאס יושמד, אבל מלחמה? לא בהכרח, וגם אם כן ברגע שהכוח שלנו יתמקד בצפון אין לחיזבאללה מה לעשות.
^^^ואוו לא חשבתי אפילו על האפשרות הזאת מרגישה שחיית בבועה שכרגע אני מקווה שהיא לא בועה ולא נגיע למצב הזה אבל איך אומרים נחייה ונראה
אנונימית
נחיה ומראה זה התשובה היחידה.
בתקופה הזאת הכל מפחיד, הכל נראה כאילו יקרה משהו דרסטי, בדומה למה שקרה ב7/10 שקרה בבום, ביום בהיר אחד. מתפללת לאלוהים שהסיוט הזה שאנחנו חווים מה7/10 כבר 100 ימים לא נתפס, יגמר ושכל החטופים והחיילים יחזרו
לא, שיילכו להזד^^ן כל הנאצים האלה