7 תשובות
לא
כנראה שלא
שואל השאלה:
אקנה ממש חמור אבל
אנונימית
דוגרי זה לא מחמיא וזה ממש לא אסתטי
אני שונאת שיש לי ועושה הכל כדי להיפטר מזה
אז אם הבנאדם מטפל בזה (כי זה גם ממש לא בריא) אני אהיה בסדר עם זה
שואל השאלה:
למה לא בריא?
זאת כן מחלת עור, אבל לא משפיע בצוקה אחרת על הגוף
וזה לא חד משמעית לא יפה. זה תפיסה של החברה. באותה מידה אפשר לאמר שעור שזוף זה לא יפה, שזאת גם תופעה של הגוף שהיא טבעית
אנונימית