6 תשובות
בעיניי זה נורא מיוחד (-:
שאת/ה מגניב/ה
שני צבעים מאוד יפים d:
שיש לך עיניים שונות... תחשבי על זה ככה, את מיוחדת!
זה לא אומר הרבה.
זה ממש מיוחד.
יש לך הטרוכרומיה, כמו לאבא שלי
זה קצת מוזר... זה בטח גנטי לא?..