6 תשובות
לע..
אנונימית
כן. ויותר גרוע
דיי לזלזל באויב שרק רוצה לחסל אותנו
אנונימית
יותר גרוע
מבחינת עוצמה צבאית כן,
יש להם כח שלם שכל המטרה שלו זה לפרוץ לישוביים ולכבוש את הגליל
יש לו מאות טילים מדוייקים שיכולים להוריד מגדלים שלמים, להשבית את נתבג, ולפגוע בכיפת ברזל.

רק שכרגע כל צה''ל דרוך ומוכן למהלך הזה, אז פחות סביר שהוא יקרה.

אבל אם לא נטפל בחיזבאללה, זה רק עניין של זמן.
ובאמת נראה לך שהצבא הולך להישאר על הגבול לעוד כל כך הרבה זמן?
ובמידה קורה משהו מחיזבאללה זה הולך להיות בשיתוף איראן, יש הכנות למתקפת סייבר שתפיל את החשמל במדינה
אנונימית