5 תשובות
אם תתפעלי את הרכב במהירות וזה לא יפריע לנהיגה אני לא חושב שיפסלו אותך.
יכול להיות.
יכול להיות.
ממש לא יפסלו אותך.
אבל רוב הסיכויים שבכלל לא יכבה לך
אבל רוב הסיכויים שבכלל לא יכבה לך
אם זה לא היה בעיה ברכב אצמו אז יפסילו אותך (ככה אני מאמין לפחות)
בטסט פנימי בדרך כלל תמיד מעבירים
בחיצוני יש מצב שזה יכשיל
בחיצוני יש מצב שזה יכשיל
אנונימי
אין לי שמץ אבל יא גם אני עשיתי היום טסט פנימי!
באותו הנושא: