10 תשובות
לא, החיים עמוסים מדי
בטח מה הייתי זוכה כל שנה ברצף בלי עין הרע
כן!!! ונראלי גם הייתי מקבלת מדליה על עצלנות!!!!!
וואי לא
וואלה לא