10 תשובות
לא, החיים עמוסים מדי
לא
בטח מה הייתי זוכה כל שנה ברצף בלי עין הרע
כן!!! ונראלי גם הייתי מקבלת מדליה על עצלנות!!!!!
לא נראלי
וואי לא
בהחלט כן
וואלה לא
באותו הנושא: