9 תשובות
את יכולה לעשות אבחון גם עם ציונים מושלמים אין בין שני הדברים קשר
שואל השאלה:
היא אמרה ש"לא יקבלו אותי"
היא אמרה ש"לא יקבלו אותי"
אנונימית
יקבלו לאן? קראתי ברפרוף כי זה ארוך ממש
שואל השאלה:
לאבחון
לאבחון
אנונימית
אני ממש מבינה כי גם אני מרגישה הרבה עומס לאחרונה בלימודים
אני מנסה יותר לקחת רגע לפעמים של שקט מללמוד
עכשיו אחרי הרבה מבחנים סוף סוף יש חודש בערך שקט.
תנסי לקחת לעצמך שעה כל יום אחרי בית ספר ללמוד ולא יותר מזה כדי להעמיס על עצמך.
בדרך כלל מורים מצעים לי פרטני או עזרה בלימודים כלשהיא
תנסי לדבר עם המחנכת שלך על עזרה בלימודים אחרי בצפר או על הסברה בלימודים במה שקשה לך להבין.
אבל אל תעמיסי יותר מידי, אני לא אומרת לך לא להשקיע יותר או להפסיק ללמוד אבל אל תגידי לרמה של עומס קשה.
בהצלחה(:
אני מנסה יותר לקחת רגע לפעמים של שקט מללמוד
עכשיו אחרי הרבה מבחנים סוף סוף יש חודש בערך שקט.
תנסי לקחת לעצמך שעה כל יום אחרי בית ספר ללמוד ולא יותר מזה כדי להעמיס על עצמך.
בדרך כלל מורים מצעים לי פרטני או עזרה בלימודים כלשהיא
תנסי לדבר עם המחנכת שלך על עזרה בלימודים אחרי בצפר או על הסברה בלימודים במה שקשה לך להבין.
אבל אל תעמיסי יותר מידי, אני לא אומרת לך לא להשקיע יותר או להפסיק ללמוד אבל אל תגידי לרמה של עומס קשה.
בהצלחה(:
יש לי חברה עם ציונים מושלמים שיש לה אבחון להפרעת קשב תנסי מקסימום יגידו לך שאת לא צריכה ריטלין אבל לפחות תנסי
שואל השאלה:
אבל הבעיה שלי היא שלא מציעים לי שום עזרה ואני צריכה לחפש דרכים וכבר דיברתי עם המחנכת והיא לא שמה עליי
אבל הבעיה שלי היא שלא מציעים לי שום עזרה ואני צריכה לחפש דרכים וכבר דיברתי עם המחנכת והיא לא שמה עליי
אנונימית
ניסית מנהל/ת?
רק אומרת שאין לך למה לעשות אבחון בכיתה ח ועדיף לך לחכות לכיתה י כי אבחון תופס ל3 שנים ויותר משמעותי ציונים בתיכון