5 תשובות
עם מחליק?
פשוט ככה
תחלקי את השיער שלך לחלקים ותעשי חלק חלק עם מראה כדי לראות שעשית את הכל כמו שצריך
זה קשה ולוקח זמן
בהצלחה
לסרק את השיער טוב, לשים טמפרטורה של 100-200 תלוי כמה השיער עבה

לחלק את השיער לקבוצות, להתחיל מהחלק התחתון של השיער, כל פעם לקחת קבוצת שיער אחרת ולהחליק, ואז כשמסיימים להוריד עוד חלק מהשיער אז שעושים את הכל
יושבים על כיסא ומחכים שיסיים
אנונימי