5 תשובות
נתת להם את כל מה שביקשו?
אם כן ועד עכשיו לא חזרו תנסי להתקשר למספר הזה, אם לא עונים תשלחי איזה סימן שאלה, ואם זה ממשיך תחייגי למיטב תראי אם יועילו במשהו
אם כן ועד עכשיו לא חזרו תנסי להתקשר למספר הזה, אם לא עונים תשלחי איזה סימן שאלה, ואם זה ממשיך תחייגי למיטב תראי אם יועילו במשהו
תחכה אם לא התקשרו בעיה שלהם זה אחריותם שישאלו אותך למה לא עשית תגיד שבדקת ואף אחד לא שלח לך כלום
שואל השאלה:
היה כתוב שאפשר לפנות למרכז המיון בוואטספ ועשיתי את זה לפני חצי שעה
היה כתוב שאפשר לפנות למרכז המיון בוואטספ ועשיתי את זה לפני חצי שעה
תחכי קצת או שתצרי קשר עם מיטב ( או מי שאת אמורה לקבל ממנו) אפשר לשאול מה הדפר ופרופיל שלך?
אמור להיות מספר כלשהוא להתקשר אם יש בעיה
באותו הנושא: