5 תשובות
בטח אני בבסיס פתוח יש לי חברות לחיים
רק סגור
אנונימי
בטח שאתה יכול להכיר, מבחינת מה קשה?
שואל השאלה:
אבל משמעותית קשה יותר, נכון?
אנונימי
בטח