79 תשובות
פחות
אם אני אחפש גיי בסטי אז כן
אם אני אחפש גיי בסטי אז כן
כן
לא
חה חה חה חה חה חה
לא.
לא.
כן בתור בדיחה עם הגייפרנד שזה הוא
וטפ לא
כולם אומרות לא
זה כול תפקיד בצבא
אחי
זה כול תפקיד בצבא
אחי
לא יודעת
לא אפסול אבל כן זה יוריד לי
לא אפסול אבל כן זה יוריד לי
לא
מה בחיית למה שזה ישנה זה כולה תפקיד בצבא
לא יאחתי
אנונימית
יש דבר כזה משק טיקטוק בצבא?!
כן למה לא
משק טיקטוק?
נגיד מישהו כמו נועם? כן
בסכ הם ממש חמודיםם
מה רע בזה ?
בסכ הם ממש חמודיםם
מה רע בזה ?
אנונימית
כן
חחחח זה מושלם
חחחח זה מושלם
לא
בתור הומו , זה תפקיד של הומואים
אנונימי
לא רוצה לצאת עם מישהו שיש לו טיקטוק בכלל
לא
זה הדבר הכי טיפשי ששמעתי
זה הדבר הכי טיפשי ששמעתי
מה זה התפקיד הזה
לא, זה התפקיד הכי מטומטם ששמעתי עליו
הורדתי סטיפס לפני 10 דקות איך פותחים שאלה
לא מה מה מה מה שמעתי
גייפרנד נשמע חמוד
גייפרנד נשמע חמוד
אנונימית
משק טיקטוק הוא חייל האחראי על ענוד הטיקטוק של צהל
כן זה תלוי בן אדם פשוט
נשמע סתם תפקיד שהמציאו למישהו שרצה להיות ג'ובניק
אלוהים ישמור ויעזור לנו, ואני ביכלל חילוני.
התפקיד המטומטם הזה אמיתי.
מה נהיה מהצבא? יצחק שדה הצילו!
התפקיד המטומטם הזה אמיתי.
מה נהיה מהצבא? יצחק שדה הצילו!
אה?
לאא
פחות
לא הייתי יוצאת עם מישהו עם טיקטוק
אז עם משק טיקטוק?? הל נו
אז עם משק טיקטוק?? הל נו
למה יש דבר כזה מה
לעולם לא
אנונימית
כן מתה עליהם
כן זה נשמע חמוד
ממש לא מעניין לי את התחת מה הוא עשה בצבא העיקר שיהיה אחלה בחור
זה כן בשבילי
זה כן בשבילי
לא אכפת לי מזה כל עוד טוב לנו ביחד
ניין
לא מה זה החרא הזה
אם הוא אחלה בן אדם ואני אוהבת אותו והוא אותי וטוב לנו ביחד אז מה אכפת לי מה הוא עשה בצבא העיקר שהוא עשה לפחות משהו
oh hell nah ah
זה ליטרלי התפקיד היחיד בצבא שאין לו שום תועלת בעיניי( גם לא קידום של הצבא.)
זה ליטרלי התפקיד היחיד בצבא שאין לו שום תועלת בעיניי( גם לא קידום של הצבא.)
כן. אני ממש מפחדת שיהיה לי חבר לוחם. דאגה אין סופית וחלילה לאבד אותו. אני גם מקווה שבעלי לא יהיה בתפקיד קרבי כדי שלא יתגייס למילואים. זה נראה כל כך קשה ובלתי אפשרי שבעלך ילך למילואים או חלילה שימות .
למרות שבאהבה אי אפשר לשלוט אבל אני מקווה שלא יהיה לי כזה חבר/ בעל.
חוץ מזה שאני מתכננת להתגייס לסיירת מטכל( נפתחת לנשים ב2024 . התנאים בין נשים לגברים שווים)
ככה שאם יהיה לי ילדים ואני יתגייס למילואים כי גם אם יש לי פטור אני אתגייס אני לא ארצה שלא יהיה לילדים שלי אף הורה
למרות שבאהבה אי אפשר לשלוט אבל אני מקווה שלא יהיה לי כזה חבר/ בעל.
חוץ מזה שאני מתכננת להתגייס לסיירת מטכל( נפתחת לנשים ב2024 . התנאים בין נשים לגברים שווים)
ככה שאם יהיה לי ילדים ואני יתגייס למילואים כי גם אם יש לי פטור אני אתגייס אני לא ארצה שלא יהיה לילדים שלי אף הורה
אנונימית
ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח חח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח
לא
לא
אנונימית
לא אמאלה אין מביך כזה
מזה משק טיקטוק?
אולי משק ממטרות
אבל מזה משק טיקטוק?
אולי משק ממטרות
אבל מזה משק טיקטוק?
ברו מי תצא איתו
מה זה משנה איפה הבן אדם משרת
בזוגיות העיקר זה האופי לא במה הוא משרת בצה"ל
לפחות הוא שירת במשהו
בזוגיות העיקר זה האופי לא במה הוא משרת בצה"ל
לפחות הוא שירת במשהו
מה מזיז לי
אנונימית
לא כי בדרך כלל זה הומואים
אנונימית
כולכן אומרות לא אבל אח של יהונתן מרגי הוא משק טיקטוק (אני משרתת לידו) וכולכן הייתן יוצאות איתו אז דיי לחרטט את המוח
אנונימית
הכי חשוב האופי
^^ זה חייל שאחראי על העמוד טיק טוק של צהל
מה זה בכלל
כן מכפת לי
מסטר אוהד ?
אנונימית
לא חושבת
משק טיקטוק זה תפקיד אמיתי בצבא?
לא כזה אכפת לי
או אלוהי מה לעזאזלללללללללל
זה עדיף ממשק משמעת אבל עדיין לא.
כן, אני מעדיפה דמות ציבורית כי זו השאיפה שלי גם להיות כזו
לא
זה תעמולה טפשית לגברים הודים בני 40 שגורמת לצבא שלנו להראות חלש
מה זה השטויות האלה מי המציא את התפקיד הטפשי הזה??
בושה שיש תפקיד כזה בכלל מביך!!!
מה זה השטויות האלה מי המציא את התפקיד הטפשי הזה??
בושה שיש תפקיד כזה בכלל מביך!!!
אנונימית
זה אכן מביך
אבל זאת לא הסיבה שאני אצא איתו
אבל זאת לא הסיבה שאני אצא איתו
לא, כי אין דבר כזה
לא
זה לא מוריד כי אין דבר כזה
מה זה משק טיקטוק מישהו מוכן להסביר לי
זה מקצוע לא אמיתי
מזה משנה הוא בן אדם טוב ואת אוהבת אותו? הכל טוב
כנראה שלא
בכללי
אם אנחנו דנים בנושא. כל העניין של אלה שמשרתים ברשת בתור טיקטוקרים
זה אחד הבזבוזים הכי גדולים שראיתי
צבא זה לא בדיחה
וזה נראה בדיחה
בכללי
אם אנחנו דנים בנושא. כל העניין של אלה שמשרתים ברשת בתור טיקטוקרים
זה אחד הבזבוזים הכי גדולים שראיתי
צבא זה לא בדיחה
וזה נראה בדיחה
הא? יש דבר כזה? ולא
זה התפקיד הזה שמסבירים כאילו על הצבא וכאלה בטיקטוק? כי נראלי ראיתי כזה
איך שזה מנוסח זה נשמע מרתיע אבל אם זה מה שאני חושבת שזה אז זה לגמרי תפקיד בסדר, זה תפקיד שמסביר על צהל ועל כל מני תפקידים ופלוגות בצה''ל בדרך הומוריסטית ובטיקטוק שזה המקום שרוב בני הנוער בישראל גולש ומגיע לבני נוער נותן להם עוד מידע על צהל
אז כן אם זה מה שנראה לי שזה
איך שזה מנוסח זה נשמע מרתיע אבל אם זה מה שאני חושבת שזה אז זה לגמרי תפקיד בסדר, זה תפקיד שמסביר על צהל ועל כל מני תפקידים ופלוגות בצה''ל בדרך הומוריסטית ובטיקטוק שזה המקום שרוב בני הנוער בישראל גולש ומגיע לבני נוער נותן להם עוד מידע על צהל
אז כן אם זה מה שנראה לי שזה
לא זה כמו מש"ק ממטרות רק פחות גרוע
לא
מוריד רצח סורי
מוריד רצח סורי
באותו הנושא: