5 תשובות
מצטערת לבאס אבל לי זה ממש כואב: (
שואל השאלה:
אה אוקיי תודה, ואם נגיד יש לי חור בשן חודש לפחות והשן עצמה לא כואבת יש סיכוי שאני צריכה טיפול שורש?
אה אוקיי תודה, ואם נגיד יש לי חור בשן חודש לפחות והשן עצמה לא כואבת יש סיכוי שאני צריכה טיפול שורש?
שואל השאלה:
וטיפול שורש? זה כואב?
וטיפול שורש? זה כואב?
שטויות ממש בקטנה, לקבל מכה בזרת ברגל, זה ענק לעומת זה.
לא כל כך, שמים לפני זה חומר שמאלחש את האזור, וזה מרגיש כמו דקירה.
אפשר להגיד שזה כאב די נסבל|:
אפשר להגיד שזה כאב די נסבל|:
באותו הנושא: