אני כותבת ספר על נער בן 17 שיש לו חברה טובה מגיל 4 והם התרחקו קצת עד גיל 13 שהוא הפיל לה את הארוחה במקדונלס והם דיברו והם חזרו להיות חברים ממש טובים, והיו להם 10 חוקים שבניהם היה חוק לא להתאהב, אבל הוא התאהב בה בגיל 14, שנה אחרי, והסתיר את זה 3 שנים, ובגיל 17 אז הוא מספר את זה לחבר שלו באיזה כיתה ריקה והיא שומעת את זה מבחוץ ואומרת "אז אני מבינה שאהבת אותי שלוש שנים?" ומתפתחת שיחה וזה והם נהיו זוג
או
שהם לא התרחקו והם נשארו חברים טובים ובגיל 14 הוא התחיל לפתח אליה רגשות ואותר דבר מאז