5 תשובות
כן אבל למה לספור את הפעמים שאתה נכשל? כאילו בסוף כל מי שמנסה מספיק יקבל רישיון נהיגה מה זה משנה בתכלס אם עברת תיאוריה ראשונה או שישית כשיש לך כבר רישיון?
מן הסתם
אני חושב שכן
כן אבל הכל בסדר תעשי חיצוני בעיני הוא יותר קל גם