5 תשובות
כן אבל למה לספור את הפעמים שאתה נכשל? כאילו בסוף כל מי שמנסה מספיק יקבל רישיון נהיגה מה זה משנה בתכלס אם עברת תיאוריה ראשונה או שישית כשיש לך כבר רישיון?
כן אבל הכל בסדר תעשי חיצוני בעיני הוא יותר קל גם
מן הסתם
אני חושב שכן