6 תשובות
כי זה הדור שלנו, והרוב מושפעים ורוצים מה שאחרים רוצים ולא מפתחים אישיות משלהם
למה בנים מעדיפים בנות רעות מאשר ילדות טובות שרק רוצות מישהו שיאהב אותן ושהן יאהבו אותו
שואל השאלה:
^בדיוקק
^בדיוקק
אני לא רוצה מישהי כי היא מסננת אני רוצה מישהי למרות שהיא מסננת. ואני לא סובל את זה זה כואב.
כי הם זבלים וחסרי הערכה
אם כבר הפוך