4 תשובות
אני לא בטוחה אם ככה הם קובעים מי הולך למטכל ומי הולך לשייטת ומי הולך לחובלים. אבל זה לא משנה, כי המטרה שלך היא לעבור ולפחות לסיים את היום סיירות. אחר כך זה כבר בעיות של עשירים, וברגע שאתה מקבל גיבוש הכל זה עניין של רצון. כי הגיבושים בודקים את המנטליות שלך, לא יכולות פיזיות.
אם אתה לא עובר וגם לא מסיים את היום סיירות, אתה לא מקבל כלום ואתה יכול ללכת ליחידות קרביות רגילות. אם אתה מסיים את היום סיירות, כלומר נשאר עד הסוף בלי לפרוש באמצע לא משנה כמה גרוע הלך לך ובסוף מודיעים לך שלא עברת אתה מקבל ריאיון. אם עברת, אתה מקבל גיבוש
אם אתה לא עובר וגם לא מסיים את היום סיירות, אתה לא מקבל כלום ואתה יכול ללכת ליחידות קרביות רגילות. אם אתה מסיים את היום סיירות, כלומר נשאר עד הסוף בלי לפרוש באמצע לא משנה כמה גרוע הלך לך ובסוף מודיעים לך שלא עברת אתה מקבל ריאיון. אם עברת, אתה מקבל גיבוש
שואל השאלה:
אם אני הולך ליום סיירות ולא עובר אז זה אוטומטית ראיון אישי?
אם אני הולך ליום סיירות ולא עובר אז זה אוטומטית ראיון אישי?
אנונימי
שואל השאלה:
גיבוש חובלים הוא קשה אבל נחשב מהכי קל מבין הגיבושים. בדרך כלל מי שעובר את היום סיירות אבל הוא גם לא מהכי חזקים הוא אמור לקבל גיבוש חובלים אז השאלה זה גם כאילו מה אם אני אעבור את היום סיירות אבל לא אהיה חזק מספיק מבחינתם לגיבוש מטכל או שייטת ורק לגיבוש חובלים אבל חובלים זה לפקד על אנשים ובפיקוד קיבלתי 1
גיבוש חובלים הוא קשה אבל נחשב מהכי קל מבין הגיבושים. בדרך כלל מי שעובר את היום סיירות אבל הוא גם לא מהכי חזקים הוא אמור לקבל גיבוש חובלים אז השאלה זה גם כאילו מה אם אני אעבור את היום סיירות אבל לא אהיה חזק מספיק מבחינתם לגיבוש מטכל או שייטת ורק לגיבוש חובלים אבל חובלים זה לפקד על אנשים ובפיקוד קיבלתי 1
אנונימי
אתה ניגש ליום סיירות.
אם אתה נופל מהיום סיירות (כלומר, לא מסיים ולא עובר) אז אתה יכול ללכת לאחת מחטיבות החיר שלא דורשות יום סיירות. במידה ואתה מסיים את היום סיירות אבל לא עובר, אתה מקבל שבוע ראיונות שבו אתה יכול לבקש גיבוש ליחידות מובחרות (עוקץ, 669, יהלם, קומנדו וכולי)
במידה ואתה עובר, אתה מקבל גיבוש מטכל/שייטת/חובלים. אם אתה לא מסיים את הגיבוש ולא עובר אותו, גם שם אתה מקבל שבוע ראיונות
אם אתה נופל מהיום סיירות (כלומר, לא מסיים ולא עובר) אז אתה יכול ללכת לאחת מחטיבות החיר שלא דורשות יום סיירות. במידה ואתה מסיים את היום סיירות אבל לא עובר, אתה מקבל שבוע ראיונות שבו אתה יכול לבקש גיבוש ליחידות מובחרות (עוקץ, 669, יהלם, קומנדו וכולי)
במידה ואתה עובר, אתה מקבל גיבוש מטכל/שייטת/חובלים. אם אתה לא מסיים את הגיבוש ולא עובר אותו, גם שם אתה מקבל שבוע ראיונות
באותו הנושא: