5 תשובות
אין להם הרבה רקטות לגוש דן, תל אביב רחוק מלבנון, ונסראללה יפחד לשגר רקטה לתל אביב כי ביבי ימחוק את לבנון על זה
אנונימי
שואל השאלה:
כרגע אין איתם מלחמה?
אנונימית
גם אותי זה מעניין
חיזבאללה כן.
יש להם רקטות שמגיעות למרכז בוודאות.
*והרבה* יותר מחמאס.
אם תהיה מלחמה סביר להניח שכן.
רק במלחמה, כרגע אין מלחמה יש לחימה שנשארת קרובה לגבול...

^חח על פי הערכות יש ללבנון אלפי רקטות אם לא עשרות אלפי רקטות שיגיעו לגוש דן, אל תזלזל בחיזבאללה