11 תשובות
היי, אני משרת שם :) בתור תקן של יומיות. אני פחות יכול להגיד לך מנקודת מבט של מישהו שסוגר, אבל האנשים אחלה ממש ומאוד מגוונים (לא חננות כמו שתיארת, חוץ מהתקשוב אולי חחח..), האוכל מעולה, ובכללי התנאים שם טובים מאוד. תחשבי שזה פיקוד - מפקד הבסיס הוא בדרגת אלוף, הכל צריך להיות מתוקתק.
מה שכן, החיסרון שלך הוא שבאמת לא כל הבסיס עושים סגור - משמע, שיש אנשים שאולי תיהי איתם בקשר, אבל הם יחזרו כל יום לבית ואת לא תוכלי לדבר איתם בערב או בלילה. מה גם, שאם את עושה שמירות, יש מלא שיוצאים מהשג בשעות מוקדמות ולי לפחות זה היה עושה רע. אבל חוץ מזה אחלה בסיס, מאמין שתהני בו ממש. בהצלחה!!
אגב שאלה, איזה תפקיד את עושה שם?
שואל השאלה:
אני אולי הולכת לשרת שם על סגור אני הולכת בראשון לראות את הבסיס
את היית שם ביומיות או בסגור? איך האנשים שם? זורמים וזה או שחננות כאלו
אנונימית
אמאלה שירתתי שם!!! בסיס תש עולם
אין כמו הבסיס הזה געגוע

אוכל פצצה , אם את על תקן יומיות
יש אחלה חיילים , יש שאטל בכל בוקר עד לבסיס אבל השעות שלו קצת מעצבנות אחרת תצטרכי להעלות עלייה , ויש גם ביציאה שאטל פעם ביום אבל יש קבוצה לטרמפים רק לחיילים מאמינה שתגיעי יכניסו אותך לשם
אני מאוד נהנתי לעשות את השירות שלי שם
אם את על תקן סגור הבנתי שהחדרים ענקיים וטובים
יש חדר כושר בבסיס גם שקם חמוד

בכללי רמת פעילות ג עכשיו בשל המלחמה מקבלים א
שואל השאלה:
^^הציעו לי להיות שם רלשית
אנונימית
שירתתי בתקן יומיות אבל יש לי חברות שהיו בתקן סגור
זה תלוי איפה את משתבצת
אני יודעת שנגיד בגדוד תקשוב המשקית שלישות שם הקודמת הם היו מאוד מגובשים ותמיד קונים אוכל יחד יושבים יחד
האנשים הם נחמדים סבבה
אה יהיה לך מטבחים ושמירות
לי לא היה כי הבסיס אם שלי זה בסיס אחר
שואל השאלה:
התפקיד לא
אנונימית
שואל השאלה:
אבל ואי כשהייתי שם כמעט נאבדתי והשומרים בשג לא עושים את התפקיד שלהם אפילו לא בדקו ממני אישור כניסה הם לא פנו אלי בכלל ולא יצאו מהבוטקה הזה שהיו בו
אנונימית
מה נתנו לך להכנס בלי אישור מטורף
כן הבסיס ענק
אוכל חרא כל השאר ממש ניסבל
למה בסיס מטורף
שואל השאלה:
חחח ויתרתי על זה
אנונימית