14 תשובות
האג זה בית דין הבין לאומי^
הם נגדנו אז הם כנראה יחליטו כן לעשות את זה
אנונימית
^^אהה תודה אמאלה
האג זה לא נעליים? אני לא מחוברת למציאות
לפי השופטים במשפט כנראה שיהיו נגדנו (לדעתי)
אני ממש מקווה ומאמינה שזה לא יקרה אבל נראה לי שיוציאו צו להפסיק את המלחמה
אני ממש מקווה ומאמינה שזה לא יקרה אבל נראה לי שיוציאו צו להפסיק את המלחמה
להכניס יותר סיוע הומניטרי.
האג זה גם נעליים אבל בהקשר הזה מדברים על מה שאמרתי
תודה עזרת לי ברמות
בכיףף ברור
לאב יו
מסכימה^^
בכיף^^
לא חושבת. יש צוות שופטים מכל העולם הטיעונים שלנו היו עם הוכחות בזמן שהם רצו בלי לסיים את כל ההליכים אז אין סיכוי להפסיק
אנונימית
זה לא שאם הם יחליטו שתהיה הפסקת אש אז היא תקרה מחר זה לא עובד ככה זה תהליך ארוך של חודשים
באותו הנושא: