7 תשובות
איפה אתה רוצה להפגין חיימשלי
אנונימית
כן, אבל הם מנסים לשמור על הסדר הציבורי ולכן עדיין יש חוקים נוקשים
זה לא אתר ליברלי
אשכרה לא נותנים לך לעשות אימוג'י
אשכרה לא נותנים לך לעשות אימוג'י
סטיפס זה אתר דיקטטורי בזכות הנאמנים
שואל השאלה:
הכוונה להעלות הרבה שאלות בתור הפגנה על שינוי שרוצים לעשות באתר
אבל ממה שאני מבין תכלס זה נחשב לספאם או שטויות באתר
אני מניח שכל נאמן יאכוף תכנים כאלה לפי השיקולים שלו
הכוונה להעלות הרבה שאלות בתור הפגנה על שינוי שרוצים לעשות באתר
אבל ממה שאני מבין תכלס זה נחשב לספאם או שטויות באתר
אני מניח שכל נאמן יאכוף תכנים כאלה לפי השיקולים שלו
אנונימי
אני מארגנת הפגנה נגד נאמנים בחברים לעט בחצות כולם מוזמנים תכינו שלטים
שואל השאלה:
לא התכוונתי נגד נאמנים, הכוונה שיעשו משהו עם האתר הגוסס הזה, שיעדכנו פיצרים חדשים וכו
או שיקלו קצת על החוקים הכ"כ נוקשים, כמו שהיו נאמנים פעם שהחליטו ליצור חוקים נוקשים יותר - ככה אפשר להחזיר את זה כמו התקופות שהחוקים היו פחות נוקשים, כמובן לבקש את זה מבלי לעשות בלאגן באתר
לא התכוונתי נגד נאמנים, הכוונה שיעשו משהו עם האתר הגוסס הזה, שיעדכנו פיצרים חדשים וכו
או שיקלו קצת על החוקים הכ"כ נוקשים, כמו שהיו נאמנים פעם שהחליטו ליצור חוקים נוקשים יותר - ככה אפשר להחזיר את זה כמו התקופות שהחוקים היו פחות נוקשים, כמובן לבקש את זה מבלי לעשות בלאגן באתר
אנונימי
באותו הנושא: