7 תשובות
היי ,
הכל בסדר הגיוני לגמרי! וקחי בקטנה! תראי טלוויזיה או משהו תעסיקי את עצמך! ואל תשכחי שפשוט יש עוד צד שגם לו יש עיסוקים וגם אם הוא כל היום בבית לפעמים פשוט אתה שוכח לענות או לוקחת את הזמן כזה.. פשוט תקחי בקלילות בטוחה שאם הוא בכלל לא היה מעוניין גם הימים שאתם מדברים פחות הוא היה נמנע מהם. בקיצור ! קלילות! פרופורציה ! ותני לזמן לעשות את שלו חברהה!
הכל בסדר הגיוני לגמרי! וקחי בקטנה! תראי טלוויזיה או משהו תעסיקי את עצמך! ואל תשכחי שפשוט יש עוד צד שגם לו יש עיסוקים וגם אם הוא כל היום בבית לפעמים פשוט אתה שוכח לענות או לוקחת את הזמן כזה.. פשוט תקחי בקלילות בטוחה שאם הוא בכלל לא היה מעוניין גם הימים שאתם מדברים פחות הוא היה נמנע מהם. בקיצור ! קלילות! פרופורציה ! ותני לזמן לעשות את שלו חברהה!
כי כנראה שיש ימים שהוא יותר עסוק ויש ימים שפחות, או שיש ימים שאין לו סוללה חברתית וכו וכו
אבל בעיקרון תנסי לעבוד על זה כי זה נשמע כאילו מתחילה לך תלות בכמות הפעמים שאת מדברת איתו ביום
אבל בעיקרון תנסי לעבוד על זה כי זה נשמע כאילו מתחילה לך תלות בכמות הפעמים שאת מדברת איתו ביום
ככה זה יש עליות ומורדות
כי המצב רוח שלך תלוי בו
את מחבבת אותו
וכי הוא לא מחבב אותך או שהוא מתבייש ופוחד
וכי הוא לא מחבב אותך או שהוא מתבייש ופוחד
נשמה מאיפה לי
אי אפשר להיות עם אותו בן אדם 24/7
אתם אנשים שונים וכל אחד צריך פרטיות וזמן לעצמו לנשום
זה לא אומר שהוא לא אוהב אותך או פחות אכפת לו
הוא פשוט מתמקד גם בחיים האישיים שלו ועושה עוד דברים
אתם אנשים שונים וכל אחד צריך פרטיות וזמן לעצמו לנשום
זה לא אומר שהוא לא אוהב אותך או פחות אכפת לו
הוא פשוט מתמקד גם בחיים האישיים שלו ועושה עוד דברים
באותו הנושא: